نماد سایت شرکت خدماتی شکوفایی

چگونه مسائل و مشکلات مربوط به مراقبان کودک را حل کنیم؟

چگونه مسائل و مشکلات مربوط به مراقبان کودک را حل کنیم؟

مطمئن نیستید که چگونه مشکلات احتمالی بین خود و مراقبان کودک خود را حل کنید؟ این موارد به شما کمک می کنند تا هر مسئله ای را به راحتی برطرف کنید.

نوع برنامه مراقبتی از کودک شما هر چه که باشد، یک مشکل، گاه به گاه پیش خواهد آمد. این که آیا این اختلاف نظر درمورد پول یا زمان سپری شده با وسایل الکترونیکی، کارهایی است که مراقب کودک انجام می دهد (انتشار عکس از بچه های شما در صفحه فیس بوک خودش) یا انجام ندادن وظایف (نشستن ظرف ها)، است، برقراری ارتباط آزاد و صادقانه، کلیدی است. سعی کنید بروز مشکلات را با نوشتن واضح قوانین و انتظارات خود به حداقل برسانید.

مشکلات مربوط به مراقبان کودک و راه حل های آن

وقتی اختلاف نظر یا مشکلی پیش آمد، با خونسردی سوالاتی را بپرسید تا داستان را کامل درک کنید و سپس با احترام با مراقب کودک خود، در مورد آن، صحبت کنید. برقراری ارتباط صریح درمورد نیازهای والدین، ​​کودک و مراقب کودک می تواند به عدم بروز اختلاف نظرها منجر شود. ما از والدین برخی از مشکلات رایج مراقبت از کودک خود را پرسیدیم و سپس با متخصصان خود مشورت کردیم تا به شما در حل این مسائل کمک کند – یا امیدواریم که از آنها جلوگیری کنید.

مشکل: “هر وقت از کار به خانه برمی گردم، پرستار بچه همیشه بچه ها را جلوی تلویزیون نشانده در حالی که او مشغول تلفن خود است!”

راه حل: در حالت ایده آل، زمان استفاده از وسایل الکترونیکی – چه تلویزیون باشد، رایانه یا تلفن هوشمند – موضوعی است که شما قبلاً در مورد آن صحبت کرده اید، طبق توصیه لیندسی هلر، مشاور پرستار کودک در Nanny Doctor و روانشناس بالینی مجاز :  “در زمان  مصاحبه درباره زمان مشاهده تلویزیون، با مراقبان کودک صحبت کنید، این موارد را در شرح وظایف تعریف کنید و در توافق نامه کاری آنها را ذکر کنید.”

چگونه مسائل و مشکلات مربوط به مراقبان کودک را حل کنیم؟

قبل از اینکه مشکلی پیش بیاید، در مورد خواسته های خود با پرستار بچه یک گفتگوی صریح و روشن داشته باشید. در نظر داشته باشید لیستی از فعالیت های غیر الکترونیکی مورد تأیید، مانند پیاده روی تا پارک محله ، دوچرخه سواری در اطراف بلوک یا انجام یک بازی رومیزی را، برای پرستار کودک خود تهیه کنید. یا به او نشان دهید که وسایل هنری را کجا نگهداری می کنید یا از چه مسیری به سمت پارک می روید.

در مورد مشغول بودن پرستار بچه با تلفن خود، Katie Vaughan، صاحب مرکز پرستار بچه های Westside در بورلی هیلز، کالیفرنیا می گوید، “پرستار بچه شما ذهن خوان نیست”، بنابراین انتظارات خود را روشن کنید، خواه این است که پرستار بچه ها را مجبور به فعالیت کند و یا اینکه او باید در جریان کارهایشان حضور داشته باشد و مشارکت کند. در مورد نگرانی هایی که ممکن است در مورد منتشر شدن تصاویر کودکان خود در سایت های رسانه های اجتماعی داشته باشید، بحث کنید؛ به خصوص اگر  عکس ها در مکان هایی هستند که به راحتی می توانند مشخص و شناسایی شوند.

اما درمورد درخواست های خود واقع بین باشید: اگر بچه های شما تمام کار خود را انجام داده اند و در حال تماشای فیلم هستند، پرستار کودک شما می تواند ایمیل یا حساب اینستاگرام خود را بررسی کند. اگر وی درخواست های شما را نادیده می گیرد، یا “حتی هنگام صحبت شما با او، بی توجه است و بیش از حد با تلفن خود درگیر است، احتمالاً زمان جدا شدن او از خانواده شما است.” همه پرستار های بچه برای خانواده شما مناسب نیستند و این حق شماست که به عنوان یک والد در کیفیت مراقبت از فرزندان خود اهمال نکنید.”

مشکل: “پرستار کودک به من گفت که به خاطر سرعت غیر مجاز جریمه شده و حالا من راحت نیستم که او بچه هایم را از مدرسه بردارد.”

راه حل: آن را مورد بررسی قرار دهید. هلر می گوید: “جریمه های سرعت تقریباً برای همه اتفاق می افتد. این بدان معنا نیست که شما یک فرد وحشتناک یا مادر بدی هستید. آنچه مهم است این است که این رفتارها بخشی از الگوی بزرگتر نباشد” در عوض ، سعی کنید نگرانی خود را با همدلی ابراز کنید.

چگونه مسائل و مشکلات مربوط به مراقبان کودک را حل کنیم؟

“شما می توانید بگویید ،” من کاملاً می فهمم که چگونه این اتفاق می افتد. من همیشه از اینکه دیگران فرزندانم را برسانند کمی عصبی هستم، بنابراین آیا شما مایل هستید از برنامه ای استفاده کنید که سرعت شما را از طریق تلفن همراه کنترل می کند؟ این باعث آرامش من خواهد شد وقتی که شما به همراه بچه های من در حال رانندگی هستید.” این پیشنهاد Deborah Gilboa، پزشک خانواده دارای و بنیانگذار Ask Doctor G (askdoctorg.com)، بود.

اپلیکیشن هایی مانند Canary ، MamaBear و SpeedBump حتی به شما امکان می دهند سرعت ماشین و موقعیت مکانی او را هنگامی که کنار فرزندانتان است، کنترل کنید.

مشکل: “من متوجه شده ام که چند چیز در خانه گم شده است – یک جفت گوشواره مورد علاقه من، چند دلار از جعبه پول بچه های من، یک بلندگوی کوچک قابل حمل. من نگرانم که ممکن است این، کار پرستار کودک باشد. چگونه می توانم او را با حقیقت رو به رو کنم؟ “

راه حل: اگر به نظر می رسد چیزهایی گم شده، قبل از اینکه اتهام بزنید، سعی کنید مدارکی جمع کنید. Vaughan، توصیه می کند که ابتدا در خانه خود به طور کامل جستجو کنید (چند بار فکر کرده اید که چیزی را گم کرده اید و سپس متوجه شده اید که پشت در کمد  پنهان شده است؟). با هر یک از اعضای خانواده خود، خصوصاً بچه هایی که ممکن است به اشیا دست بزنند، و آنها را به جای قبلی خود برنگردانند، صحبت کنید. با لحنی معمولی از پرستار بپرسید آیا این وسایل را دیده است یا از او بخواهید حواسش به دور و اطراف خانه باشد و ببیند او چگونه واکنش نشان می دهد.

چگونه مسائل و مشکلات مربوط به مراقبان کودک را حل کنیم؟

Vaughan می گوید اگر هنوز مشکوک هستید، “یک دوربین برای پرستار بچه، نصب کنید.” “اگر نگران هستید که پرستار شما مشغول کارهایی است که نباید باشد، این به عنوان پدر و مادر حق شماست که بدانید در خانه شما چه خبر است.” دوربین های سنتی در خرس عروسکی هنوز وجود دارند، اما دوربین های مخفی مدرن در رادیوهای ساعت، ردیاب های دود، خروجی ها و حتی قهوه جوش ها و گیاهان تعبیه می شوند.

این دوربین ها می توانند بصورت مخفیانه قرار بگیرند و از طریق تلفن همراه یا رایانه شما می توان از راه دور به آنها دسترسی پیدا کرد تا بتوانید فیلم های زنده را در زمان غیبت خود، مشاهده کنید. حتماً یک دوربین نوع ویدئویی انتخاب کنید. در بیشتر ایالت ها، مجاز به ضبط صدا بدون رضایت پرستار بچه نیستید.

Vaughan پیشنهاد می دهد که اگر تصمیم دارید فوراً با پرستار خود مواجه شوید تا اعتراف کند، او را در محیطی ساکت و بدون حواس پرتی کنار می کشید و مکالمه را تا آنجا که ممکن است مثبت و بدون محکوم کردن پیش ببرید و از او سوال کنید که آیا وسایل گمشده را دیده است یا خیر. “ما به شدت توصیه می کنیم که با جمله” من می دانم که شما وسایل را برداشتید “مکالمه شروع نشود، مگر اینکه مدارک محکمی داشته باشید.” متأسفانه، حتی اگر هرگز به موارد گمشده نرسید، تجربه هایی از این دست می تواند اعتماد شما را از بین ببرد. هلر می گوید: “وقتی اعتماد در این سطح شکسته شد، وقت آن است که گام هایی برای پایان دادن به این رابطه با پرستار خود بردارید و برای شروعی جدید با یک پرستار بچه جدید برنامه ریزی کنید.”

موارد بیشتر، مشترک در مراقبت از کودکان

مسئله: “وقتی من از محل کار به خانه می رسم، همیشه یک حجم ظرف کثیف در ظرفشویی وجود دارد و بچه ها تکالیف خود را شروع نکرده اند. من فکر می کردم پرستار کودک من کارهای بیشتری انجام می دهد.”

راه حل: اگر در شرح شغل به وضوح “تمیز کردن آشپزخانه” به عنوان یکی از وظایف پرستار بچه ذکر شده باشد ، ممکن است او به یادآوری دوستانه چیزهایی که انتظار دارید نیاز داشته باشد. اما اگر این فقط شغلی است که امیدوارید پرستار کودک آن را انجام دهد ، نمی توانید او را بخاطر اینکه ذهن خوان نیست، مقصر جلوه دهید.

چگونه مسائل و مشکلات مربوط به مراقبان کودک را حل کنیم؟

اگر کارهایی وجود دارد که بچه های شما قرار است انجام دهند، در مورد انتظارات خود با آنها و پرستار صحبت کنید. دکتر Gilboa می گوید: “لیستی از کارهایی که باید توسط هر یک از بچه ها، قبل از رسیدن شما به خانه انجام شود، برای او تهیه کنید.” این لیست “می تواند شامل انجام تکالیف، شستن ظرف ها، شروع شام، کنار گذاشتن لباس های شسته شده، و غیره” باشد، سپس او می گوید، به پرستار خود اطلاع دهید که مسئولیت کنترل بچه ها برای انجام وظایف خود و همچنین وظایف خودش، با پرستار است. در نظر داشته باشید که در صورت لزوم از او بخواهید نتایج خوب (وقت آزاد اضافی) یا بد (از دست دادن امتیازات) را با شما در میان بگذارد. “

مشکل: “مادر و پدر من دو روز در هفته از پسرم نگهداری می کنند، اما وقتی سعی می کنم در طول روز با او تماس بگیرم هرگز نمی توانم آنها را پیدا کنم. من می دانم که آنها با تلفن های همراه خود بسیار اهل تکنولوژی نیستند، اما این مرا ناامید می کند که وقتی که من نیاز به تغییر برنامه دارم یا می خواهم اعلام حضور کنم، نمی توانم به آسانی به آنها دسترسی داشته باشم.”

راه حل: مهم است که شما بتوانید در طول روز به مراقب کودک خود دسترسی داشته باشید، چه بخواهید کودک خود را چک کنید یا برنامه را تغییر دهید. شما باید این موضوع را از قبل روشن کنید و در صورت لزوم، روش های مختلفی برای برقراری ارتباط، داشته باشید. اگر پدر یا مادر همسر و یا خودتان باشد، این می تواند پیچیده تر باشد.

آنها ممکن است با فناوری تلفن های هوشمند راحت نباشند یا آشنایی نداشته باشند، در شنیدن صدای زنگ تلفن مشکل داشته باشند یا فراموش کنند که در طول روز تماس یا پیامک از دست رفته را بررسی کنند. اولین قدم این است که با والدین خود، نگرانی های خود را به اشتراک بگذارید. Hellerمی گوید: “برای آنها توضیح دهید که چرا در دسترس بودن تلفن و فناوری آنها فقط برای کنترل آنها ضروری نیست بلکه در موارد اضطراری با وجود کودکان در خانه بسیار مهم است که آنها در دسترس باشند.”

یک جلسه آموزش در مورد چگونگی استفاده از تلفن های هوشمند به آنها ارائه دهید و نحوه عکس گرفتن و ارسال پیامک را به آنها را نشان دهید تا بتوانید، در طول روز در ارتباط باشید. تلفن را همیشه در مکان های قابل دسترسی و کاملاً شارژ و روشن نگه دارید. Gilboa پیشنهاد می کند “روزانه دو بار در روز ساعات مشخص شده اعلام کنید تا با شما تماس بگیرند و به شما در دانستن روند روز کمک کنند و به شما فرصتی برای تأیید برنامه بدهند.” گفتگو را در چارچوب مثبت نگه دارید (“من دوست دارم درمورد آنچه شما و بچه ها در طول روز انجام می دهید، بشنوم!”) والدین خود یا همسران شما احتمالاً تلاش بیشتری برای برقراری ارتباط دارند.

منبع: parents

خروج از نسخه موبایل