سوالات متداول پرستاری از سالمند

سوالات متداول پرستاری از سالمند

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید،  سؤال خود را برای ما ارسال فرمایید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

 پرستاری از سالمند

 

رسیدگی به امور نظافتی و بهداشت شخصی فرد سالمند
تهیه غذا و آشپزی به شکل بهداشتی و با رعایت پرهیزهای پزشکی
نظارت وضعیت سلامت فرد سالمند (کنترل فشار خون، قند خون و موارد مشابه)
رسیدگی به امور درمانی و مطمئن شدن از مصرف دارو ها به شکل مرتب و سر وقت
رسیدگی به امور رفاهی و سرگرمی فرد سالمند ( حتی گردش در بیرون از منزل)
انجام امور اداری و مالی سالمند (با اجازه کتبی و رعایت کامل مسائل حقوقی)
ارائه مراقبت های خاص پزشکی در شرایط لازم

هزینه استخدام پرستار سالمند، به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

مدت زمان مورد نیاز برای پرستاری
نوع وظایفی که از پرستار انتظار دارید
تخصص پرستار
تجربه و اعتبار شرکت خدماتی

با افزایش سن، احتمال وقوع حوادث یا اتفاقات به طرز چشمگیری افزایش می یابد. اگر عزیز شما به تنهایی زندگی می کند، اما در صورت وقوع این مشکلات قادر به جستجو برای دریافت کمک پزشکی نیست، این یک علامت هشدار دهنده اصلی است که نشان می دهد او، نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

برخی از سالمندان به دلیل عدم توانایی در انجام امورات خود نیاز به مراقب خصوصی سالمند شبانه روزی دارند. پرستارهای شبانه روزی سالمندان علاوه بر انجام امورات مراقبتی و نگهداری از سالمند به امورات خدماتی سالمند نیز می‌پردازند. از جمله این امورات می‌توان به انجام امورات منزل مانند نظافت منزل و انجام خرید برای منزل سالمند اشاره کرد. پرستار شبانه روزی سالمند همچنین وظیفه‌ی طبخ غذا برای سالمند را نیز بر عهده دارد.

مراقبت از سالمندان در منزل یکی از سریعترین و پر درخواست ترین خدمات امروز است. آژانس های ارائه دهنده خدمات مراقبت در خانه طیف وسیعی از خدمات مختلف را از همنشینی ساده گرفته تا نظارت و مراقبت شخصی ارائه می دهند. پرستاری در خانه برای افرادی که می خواهند در خانه بمانند مناسب است، اما در عین حال همچنین نیاز به مراقبت مداوم دارند که اعضای خانواده و دوستان نمی توانند این مراقبت ها را ارائه دهند

مرحله اول : مشخص کنید که برای شما یا فرد موردنظرتان چه مقدار کمک برای امور روزانه احتیاج است.

قبل از تصمیم گیری، باید نیازهای دقیق موردعلاقه خود را بفهمید. هنگامی که این نیازها را مشخص کردید، می توانید آنها را با کمک و خدماتی که در دسترس است، مقایسه کنید. با تهیه لیستی از همه چیزهایی که عزیزان شما به طور ماهانه، هفتگی و روزانه به آنها نیاز دارند، شروع کنید. با این کار تصویر روشنی از سطح مراقبت مورد نیاز را مشخص خواهید کرد.

فرم تماس سوالات متداول

  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.