نماد سایت شرکت خدماتی شکوفایی

شرکت نظافت منزل

شرکت نظافت منزل

شرکت نظافت منزل

اگر به دنبال شرکت نظافت منزل جهت تمیزکاری و پاکسازی محل کار یا منزل خود می گردید ، شرکت شکوفایی در خدمت شماست.

ما دارای جدیدترین ابزار برای تمیز کردن هر گوشه از خانه یا محل کار شما به روش کاملا بهداشتی هستیم.

نظافت منزل و پیدا کردن یک نظافتچی مطمئن و حرفه‌ای در این روزهای پرمشغله به دغدغه بسیاری از ما تبدیل شده است.

شرکت خدماتی شکوفایی مجموعه‌ای از نظافتچی های حرفه ای را گرد هم آورده تا شما مشتریان عزیز بتوانید بدون دغدغه و به راحتی برای تمیز کردن منزل خود اقدام کنید.

مطمئن باشید ، چه یک بار نظافت را انجام دهیم و چه به صورت منظم ، هنگام ترک ، خانه شما برق می زند.

چرا نظافت منزل توسط یک شرکت خدماتی ؟

نظافت منزل و محل کار از قدیم مورد توجه بوده است و امروزه بیشتر افراد بیشتر وقت خود را در محل کار می گذرانند.

بنابراین وقت کافی برای کار نظافت خانه را ندارند و این موضوع به یک مشکل جدی برای خانواده ها تبدیل شده است.

با افزایش سن نیز ، احتمالا می خواهید وقت کمتری را به کارهای نظیر نظافت اختصاص دهید و بیشتر به سرگرمی ها و علایق خود بپردازید.

گاهی اوقات ، بعضی از کارهای منظم به دلیل چالش های جسمی ، بیماری ها ، درد و رنج ها بیش از حد طاقت فرسا می باشند.

در شرکت نظافت منزل شکوفایی پرستاران ماهر و دستیاران مراقبت های بهداشتی خدمات کاملی را برای بهداشت و مراقبت در منزل برای شما عزیزان فراهم می کنند.

ما همچنین طیف وسیعی از خدمات را برای کمک به بهبود سلامت و کیفیت زندگی مشتریان ارائه می دهیم.

شرکت نظافتی شکوفایی

استخدام شخصی برای کمک به کارهای روزمره و تمیز کردن ، راهی عالی برای کمک به سالمندان برای ادامه زندگی در خانه ای است که می شناسند و دوست دارند.

یک دفتر خدماتی نظافتی می تواند از ابزارهای مناسب مانند جاروبرقی ، اسفنج ها و موپ ها برای رسیدن به مکان هایی که که قابل دسترس نیستند ، استفاده کنند.

پاک کننده های حرفه ای می توانند دستشویی و آشپزخانه شما را تمیز کرده تا از شر باکتری های مضر موجود در آن خلاص شوید.

همچنین یک دفتر خدماتی نظافتی باید تجربه تمیز کردن حمام ، آشپزخانه ، نظافت راه پله ساختمان و اتاق ها را در شرایط استثنایی داشته باشد.

ویژگی های یک شرکت نظافت منزل حرفه ای

مراقبت از کودکان

مراقبت از کودک با نیازهای پزشکی پیچیده در خانه مسئولیت بسیار مهمی است. به همان اندازه که کودک خود را دوست دارید و برای او بهترین ها را می خواهید ، مسئولیت مراقبت های روزانه می تواند برای شما طاقت فرسا و گاهی ترسناک باشد.

وجود یک پرستار حرفه ای در منزل جهت مراقبت از کودکان ، وقت مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در طول روز به کار های شخصی خود بپردازید و همچنین مراقبت های پزشکی درجه یک را برای شما فراهم می سازد.

مراقبت از کودکان

اما یک نگرانی بسیار مهم که اغلب والدین دارند این است که یک پرستار غریبه در خانه شما ، مناسب فرزند و سایر اعضای خانواده خواهد بود؟

در جواب این سوال می توان گفت که شرکت ما تنها از پرستاران حرفه ای در این مورد استفاده می کند و شما می توانید با اطمینان خاطر در این مورد اقدام کنید.

همچنین مطمئن باشید که آن ها به طور مداوم با جدیدترین فن آوری ها و تکنیک های نگهداری کودک به روز می شوند.

 

نظافت آپارتمان ، خانه و ویلا توسط دفتر خدماتی نظافتی

به دلیل اینکه متراژ خانه‌های آپارتمانی نسبت به خانه ‌های ویلایی کوچک‌تر است ، معمولاً زمان کوتاه تری را برای تمیز کردن می گیرند و می توان گفت نظافت خانه‌های آپارتمانی با خانه‌هایی ویلایی کاملاً متفاوت است.

نظافت منازل ویلایی با توجه به شرایط آن و با وجود متراژ بالا و همچنین حیاط ، باغ و شیشه های بزرگ زمان و کار بیشتری میبرد.

طریقه نظافت هر منزل بسته به نوع معماری داخلی آن خانه می تواند متفاوت باشد. در ادامه ، مراحل نظافت منزل که توسط شرکت نظافت منزل شکوفایی اجرا می شود را با هم بررسی می کنیم.

گردگیری منزل

در ابتدا تمام وسایلی که در خانه وجود دارد کاملا از گرد و خاک پاک می شود و برای این کار دستمال های مخصوص با کمی آب گرم استفاده می شود که نتیجه ی مطلوب را به شما می دهند.

تمیز کردن وسایل پارچه ای

در این بخش ملحفه ها ، روتختی ها ، پتو و… گردگیری می شوند.

دفتر خدماتی نظافتی

نظافت تمام سطوح منزل

تمام سطوح اعم از کابینت ها ، سطح اپن ، پنجره ها و جاهای که در دسترس است ضدعفونی می شود و حتی دستگیره ی یخچال و کابینت ها ، کلیدهای برق و … کاملا تمیز می شوند.

شیشه ها

انجام این مرحله با دو عدد دستمال مخصوص انجام می شود یکی مرطوب برای گرفتن خاک روی سطوح شیشه ای و آینه و دیگری برای خشک کردن آن ها استفاده می شود که هیچ ردی از لکه باقی نماند.

تمیز کردن حمام و آشپزخانه

مواد پاک کننده و سفید کننده بر روی سطوح ریخته می شود چربی ها به خوبی از بین می روند.

این نقاط مثل روشویی ، دستشویی و شیرآلات در حمام ، ظرف ها و محیط آشپزخانه ، نقاطی هستند که بیشتر مورد توجه مشتریان عزیز هستند و  طبیعتا وقت زیادی برای ضد عفونی و تمیز کردن این نقاط صرف می شود.

از این رو نیازمند این است که شرکت نظافت منزل دقت بیشتری در تمیزکاری این محیط ها داشته باشد.

برای تمیز کردن این نقاط از روش اسپری کردن مواد سفید کننده استفاده می شود و بعد از چند دقیقه با اسفنج شسته خواهند شد. این روش برای آشپزخانه نیز مناسب است.

جارو کشیدن منزل

آخرین مرحله کار جارو کشیدن است و تمامی سطوح منزل جارو کشیده می شود.

از جمله وسایل نظافتی که تیم ما در صورت نیاز به همراه خواهند داشت :

برای نظافت منزل خود می‌توانید روی ما حساب کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این که چگونه یک شرکت نظافت منزل حرفه ای می تواند به سلامت خانواده شما کمک کند ، با ما تماس بگیرید یا برای درخواست برآورد از قسمت تماس با ما فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید

خروج از نسخه موبایل