نماد سایت شرکت خدماتی شکوفایی

پرستاری و مراقبت از نوزاد در منزل

پرستاری و مراقبت از نوزاد در منزل

مراقبت از نوزاد در منزل

تولد یک نوزاد علاوه بر اینکه شادی بسیاری را برای والدین به ارمغان می آورد، اما با استرس های زیادی نیز همراه است. این اضطراب بخصوص در والدینی که صاحب نوزادان دو یا چند قلو شده و به مراقبت های شبانه روزی از کودکان نیاز دارند، بسیار بیشتر به چشم می خورد. لذا در چنین شرایطی بهره مندی از خدمات پرستاری و مراقبت از نوزاد به میزان زیادی حس خواهد شد.

خدمات پرستاری و مراقبت از نوزاد در منزل

خدمات پرستاری و مراقبت از نوزاد در منزل می تواند به مادرانی که تازه صاحب فرزند شده اند و اولین تجربه مادر شدن را دارا می باشند، کمک بسیار زیادی کند. در واقع پرستار نوزاد با توجه به تجربه و تخصصی که در این امر دارد هم می تواند به مادر نوزاد کمک کند تا زمان بیشتری برای بهبود و استراحت پس از زایمان داشته باشد و هم بهترین و حرفه ای ترین مراقبت را از کودک به عمل آورد. شرکت های خدماتی کارگزارانی بسیار ماهر و زبردست را برای انجام امور مراقبتی از نوزادان انتخاب می کنند چرا که این امر بسیار مهم و قابل اهمیت است. این پرستاران تمام اصول مراقبتی و رفتار با نوزادان بخصوص نوزادان نارس یا معلول را فراگیر گرفته اند و خدماتی عالی را در اختیار خانواده ها قرار خواهند داد. پرستاری و مراقبت از نوزاد در منزل

 خدمات مراقبت از نوزاد شامل چه مواردی است؟

  • شیر دادن به نوزاد به صورت مرتب و در ساعات معین
  • انجام مراقبت های مورد نیاز از نوزادان سالم، زودرس و معلول
  • دارا بودن رفتاری بسیار دلسوزانه و مادرانه با نوزادان
  • تعویض نوزاد و رسیدگی به مسائل بهداشتی و نظافتی او
  • اهمیت به ساعات خواب و میزان استراحت مورد نیاز نوزادان
  • آشنایی با مشکلات و بیماری های معمول نوزادان
  • توجه به مراقبت های ویژه و شبانه نوزادان
  • توجه به سلامت پوست حساس و ناخن های نوزادان
  • انجام حرکات نرمشی و ماساژ های مخصوص نوزادان
بیشتر بخوانید: مراقبت از نوزاد در منزل شامل چه مواردی می باشد

پرستاری و مراقبت از نوزاد در منزل

یک پرستار نوزاد می تواند با هماهنگی و نظمی که در کار های خود دارد سبب ایجاد آرامش در منزل شده و همچنین کمک شایانی به پرورش یافتن نوزاد شما در بهترین شرایط ممکن کند. توجه داشتن به تمامی نیاز های نوزاد و تلاش جهت رفع آن ها و ایجاد یک محیط گرم و بامحبت برای نوزاد از جمله خدمات بی نظیری است که پرستار نوزاد در هنگام مراقبت از او ارائه خواهد داد. ارائه خدمت مراقبت از نوزاد توسط شرکت خدماتی شکوفایی در شیراز یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در شیراز که در کنار بسیاری از فعالیت های خدماتی خود بهترین خدمات مراقبت از نوزاد را ارائه می دهد، شرکت خدماتی شکوفایی است. در این شرکت پرستاران انتخابی جهت مراقبت از نوزاد با سال ها تجربه در این زمینه، صرفا بر نیاز های نوزاد تمرکز داشته و مراقبت های تخصصی از کودک را انجام خواهند داد. شایستگی و مهارت های والایی که این کارگزاران در مراقبت از نوزاد دارند، آرامش قابل توجهی را در محیط منزل و همچنین در وجود نوزاد به ارمغان خواهد آورد. بنابراین والدین با اطمینان خاطر زیادی می توانند نوزاد خود را به دستان پر مهر این عزیزان بسپارند. هدف شرکت خدماتی شکوفایی در شیراز ارائه بهترین خدمات ممکن برای مراقبت از نوزاد در منزل شما عزیزان است. کارگزاران این مرکز خدماتی، از متخصصان مراقبت های بهداشتی برای انجام امور مراقبتی پیچیده آموزش می گیرند، لذا در هر شرایطی بسیار تخصصی و کامل عمل می کنند. جالب است بدانید که استفاده از روش های خلاقانه و مبتکرانه در نگهداری از نوزاد نیز یکی دیگر از ویژگی های این پرستاران مهربان است تا بتوانند محیطی امن و شاد را برای کودک شما فراهم نمایند. پرستاری و مراقبت از نوزاد در منزل

برنامه مراقبت از نوزاد تازه متولد شده چیست؟

مراقبت های بارداری شامل سه قسمت مراقبت های قبل از دوران بارداری، مراقبت های در حین بارداری و مراقبت های بعد از زایمان است. در حالی که توجه زیادی به مراقبت های دوران بارداری می شود؛ مراقبت های بعد از بارداری هم به همان اندازه مهم می باشد. در حقیقت دوران بعد از زایمان یک دوره دشوار است و مادر و نوزاد به مراقبت، راهنمایی و توجه زیادی نیاز دارند. زایمان می تواند برای فردی که برای اولین بار است که مادر می شود یک دوره عاطفی و تنش زا باشد. طبق گفته سازمان جهانی بهداشت 24 ساعت اول بعد از تولد؛ زمان بسیار مهمی برای نوزاد و مادر محسوب می شود و باید در این دوره مراقبت از نوزاد و مادر مناسبی انجام شود. شرکت خدماتی پرستاری شکوفایی در شیراز به دقت برنامه های مراقبت بعد از زایمان را طراحی کرده است و نگرانی والدین جدید را به خوبی از بین می برد. والدین یک تجربه طاقت فرسا در انتظارشان است و در دنیای امروز که گاهی اوقات زوجین مجبور می شوند دور از خانواده زندگی کنند یا در این دوره حساس تحت حمایت خانواده شان نیستند؛ باید از کوکشان مراقبت کنند. این به معنای کار و استرس زیاد برای والدین جدید است؛ به خصوص در چند ماه اول که هم برای کودک و هم برای مادر بسیار مهم است. شما می توانید با استخدام پرستار کودک در منزل از شرکت خدماتی پرستاری شکوفایی این استرس را کاهش دهید و با خیال راحت به کارها و فعالیت های خود بپردازید.

چه وقتی به کمک ما احتیاج دارید؟

از طریق خدمات مراقبت از نوزاد در منزل می توانید به ما اعتماد کنید تا یک مراقبت از نوزاد کامل را توسط یک مراقب و پرستار مطمئن، دلسوز و آموزش دیده دریافت کنید. مراقبان و پرستاران ما مادر بوده اند و به همین ترتیب در ارائه خدمات مراقبت از نوزاد در منزل بسیار با تجربه هستند. برخی از خدمات موجود در برنامه ما شامل موارد زیر می باشد:

مراقبت از مادر در منزل

بعد از فرآیند زایمان مادر ممکن است تحت افسردگی بعد از زایمان قرار بگیرد. حمایت عاطفی و ماساژ ممکن است به مادر کمک کند تا قدرت خود را بازیابد. مراقبت های بعد از عمل و بعد از زایمان برای بهبودی کامل مادر بسیار مهم است. بنابراین اگر به دنبال مراقبت حرفه ای از مادر هستید؛ کافیست که با شرکت خدماتی پرستاری شکوفایی در تماس باشید.

مراقبت از نوزاد در منزل

نوزاد تازه متولد شده بسیار ظریف است و نیاز به توجه و مراقبت ویژه ای دارد. یک مادر تازه وارد اغلب در این دوره دچار مشکل می شود. برای کمک به مادران جدید در مراقبت از نوزاد در منزل می توانید از مراقبان آموزش دیده ما کمک بخواهید. آنها می توانند به مراقبت از نوزاد در منزل، ماساژ و تمرینات بعد از زایمان کمک کنند. بنابراین فقط کافیست که برای رزرو خدمات از صفحه اصلی سایت شرکت خدماتی پرستاری شکوفایی اقدام کنید و از مادر بودن خود لذت ببرید.

چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟ اهمیت مراقبت از نوزاد و مادر

هدف اصلی مراقبت از نوزاد و مراقبت از مادر مشاوره در مورد برنامه ریزی مراقبت های بعد از زایمان؛ آموزش و پشتیبانی مورد نیاز در دوره بعد از تولد است. مراقبت و توجه زیادی به نوزاد تازه متولد شده می شود که واقعا مهم و لازم است. اهمیت مراقبت های بعد از زایمان برای مادر بسیار زیاد است. مادر دچار تغییرات بسیار زیادی شده است و از این رو نیاز به حمایت و مراقبت مناسب دارد. خدمات مراقبت از نوزاد و مادر شرکت خدماتی پرستاری شکوفایی همراه با پشتیبانی مناسب عاطفی جسمی مادر فراهم شده است. این برنامه سعی دارد تا موارد زیر را از شما دور نگه دارد:
  • عدم اطمینان از نحوه مراقبت بهتر از نوزاد خود
  • مشکلات اولیه تغذیه و بهبودی بعد از عمل
  • کنار نیامدن با تغییراتی که در زندگی به وجود آمده است.
شما می توانید از مرخصی زایمانی که گرفته اید استفاده کنید؛ این در حالی است که یک شخص مطمئن از نوزاد شما مراقبت می کند. پرستاری و مراقبت از نوزاد در منزل چیزهایی که می توان از برنامه مراقبت از نوزاد و مادر شرکت خدمات شکوفایی انتظار داشته باشید شامل موارد زیر می باشد:
  • مراقبت از نوزاد تازه متولد شده
  • مراقبت از شیردهی
  • مراقبت شخصی
  • مراقبت از مادر بعد از زایمان
  • مشاوره و حمایت عاطفی از مادر
  • خدمات مقرون به صرفه با دسترسی راحت

چگونه برای مراقبت از نوزاد در منزل آماده شویم؟

از آنجا که این نوع خدمات مانند مراقبت از هر نوع بیماری، مراقبتی حیاتی نیست، با این حال موارد خاصی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.
  • لیستی از نگرانی هایی که مراقب نوزاد و مادر باید بدانید را تهیه کنید.
  • لیستی از باید ها و نباید ها را برای پرستار نوزاد تهیه کنید تا او بدانید که چه چیزی برای شما قابل قبول و چه چیزی غیر قابل قبول است.
  • ذهن خود را آزاد نگه دارید و آماده باشید تا با تفاوت های ظریف مراقبت های بهداشتی نوزاد آشنا شوید.
  • خود را به خاطر مراقبت از نوزاد به وحشت نیندازید و استرس به خود راه ندهید؛ مراقبان ما به طور کامل آموزش دیده هستند و می توانند مراقبت های با کیفیت بالا را ارائه دهند.
  • اگر چه همیشه توصیه می شود که هوشیار باشید اما سعی کنید کمی اعتماد داشته باشید. مراقبان ما خود مادر بوده اند و پشتیبانی مطمئن و قابل اعتمادی برای شما خواهند بود.

چرا خدمات مراقبت از نوزاد در منزل را انتخاب کنیم؟

  • ما مراقبان پس از تولد خود را با آموزش عملی پزشکی از بیمارستان انتخاب می کنیم.
  • ما آنها را آموزش می دهیم تا هم به نیازهای مادر و هم نیازهای نوزاد در منزل حساس باشد.
  • همه مراقبان ما مادرانی هستند که در زمینه مراقبت از نوزادان تجربه دارند.
  • ما مراقبت های 24 ساعته، 7 روز هفته و 365 روز سال را ارائه می دهیم.
  • ما از مادر و نوزاد شما در منزل و بیمارستان مراقبت می کنیم.
  • خدمات مراقبت از نوزاد در منزل ما مقرون به صرفه می باشد.
  • ما همیشه پاسخگو و در دسترس هستیم.
خروج از نسخه موبایل