در نگاه اول تمیز كردن اتاق خواب ممكن است ساده به نظر برسد، اما اگر برای این كار برنامه نداشته باشید و از قبل ندانید كه می‌خواهید چه کاری انجام دهید در طول كار دچار مشكلات زیادی می‌شوید.

نظافت اتاق خواب

نظافت اتاق خواب یکی از مهم ترین موارد نظافت در خانه است و باید به آن توجه بسیاری شود.

اتاق خواب، خصوصی ترین مکان برای افراد است و باید محلی برای استراحت ، آرامش و کاهش اضطراب باشد. بنابراین نظافت اتاق خواب‌ بسیار مهم است و تاثیرات مستقیم بر روحیه افراد دارد.در نگاه اول تمیز كردن اتاق خواب ممكن است ساده به نظر برسد، اما اگر برای این كار برنامه نداشته باشید و از قبل ندانید كه می‌خواهید چه کاری انجام دهید در طول كار دچار مشكلات زیادی می‌شوید.

امروزه رعایت نظافت اتاق خواب برای افراد شاغل بسیار سخت است زیرا رسیدگی همزمان به فعالیت های بیرون از منزل ، کار های شخصی و کارهای خانه امکان ‌پذیر نیست.

حتی در مورد افراد خانه ‌دار نیز گاهی رسیدگی همزمان به همه کارها و همچنین نظافت خانه و اتاق خواب سخت می‌شود.

بهترین گزینه برای این کار ها استخدام یک نیروی نظافتی کاربلد و مجرب است.

مراکز نظافت بسیاری در شهر شیراز و سایر شهرها وجود دارند که کار نظافت اتاق خواب و منزل را به بهترین نحو و در کم ترین زمان ممکن برای متقاضیان انجام می دهند.

شرکت نظافتی شکوفایی یکی از این شرکت هاست که تمام خدمات خود را با قیمت های معقول و کیفیت کاری عالی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

در نگاه اول تمیز كردن اتاق خواب ممكن است ساده به نظر برسد، اما اگر برای این كار برنامه نداشته باشید و از قبل ندانید كه می‌خواهید چه کاری انجام دهید در طول كار دچار مشكلات زیادی می‌شوید.

با ما همراه شوید و مراحل تمیز و مرتب کردن اتاق خواب را مرور کنید.

مراحل نظافت اتاق خواب

  • سر و سامان دادن به بی نظمی ها و نامرتبی های اتاق

نظافت اتاق با جمع کردن لباس های کثیف و جدا سازی آن ها از لباس های تمیز شروع می شود.

وسایل اضافی و زباله‌ها نیز باید دور ریخته شود. یک نکته مهم این است که روش نظافت و نوع وسایل دور ریختی در اتاق کاملا متفاوت از دور ریختنی‌های آشپزخانه یا بقیه قسمت‌ های خانه است.

معمولا اتاق خواب زباله زیادی ندارد‌ ، مگر این که اتاق به شدت نامرتب و کثیف باشد و روی وسایل گرد و غبار و آلودگی نشسته باشد.

گردگیری کردن و جارو کشیدن اتاق خواب

زمانی که تمامی ریخت و پاش های اتاق خواب جمع آوری شدند نوبت به گردگیری اتاق می رسد.

معمولا در قسمت هایی از اتاق خواب نظیر گوشه های اتاق و شکاف های بین وسایل ، پشت و زیر تخت خواب ، روی میز ، روی قفسه ها و کتاب ها ، آینه ، دراور و غیره … ، گرد و غبار بیش تری جمع می شود که باید زدوده و کاملا نظافت شوند.

برای این کار ابتدا باید به وسیله یک دستمال نم دار خاک و گرد غبار پاک شود و اگر بعضی قسمت ها خاک بیش تری داشته باشند باید دستمال کشی دو یا چند مرتبه  برای آن ها تکرار شود تا گرد و خاک به طور کامل از بین برود.

پس از اتمام کار دستمال کشی برای ادامه ی کار نظافت اتاق خواب باید جارو شود تا آشغال های ریزتری که در اتاق هستند نیز جمع شوند.

اتاق خواب باید محل استراحت و آرامش شما باشد. جایی که بتوانید شب‌ها به آن پناه ببرید و نگرانی‌هایتان را فراموش کنید و خودتان را برای روز تازه آماده کنید. اگر شاغل هستید ، احتمالا رعایت نظافت اتاق خواب برای شما سخت‌تر خواهد بود.

تمیز کردن تخت خواب

بعضی افراد بر این باورند که مرتب کردن روزانه تخت خواب کار بیهوده و زمان‌ بری است. تخت خواب حجم زیادی از اتاق خواب را اشغال می‌ کند ، به این دلیل به محض ورود به اتاق خواب نامرتب بودن آن به چشم می‌آید و می‌ توان از نظافت تخت خواب به عنوان رُکن اصلی تمیز کردن اتاق خواب یاد کرد.

برای تمام افراد به ویژه خانم ها داشتن یک خانه تمیز و پاکیزه یک حس خوب و خوشایند است.

شرکت نظافتی شکوفایی خدمات دیگری نیز نظیر نظافت کامل منزل ، نظافت آپارتمان ، نظافت ساختمان اداری ، نظافت راه پله و مشاعات و … به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدماتی که در نظافت کامل منزل ارائه می شود:

در زیر مواردی که شما می توانید از نظافت منزل حرفه ای انتظار داشته باشید ، ذکر شده است.

  • نظافت اتاق نشیمن ، اتاق خواب
  • گرد گیری همه سطوح
  • پنجره ها
  • کابینت ها
  • شست و شوی آینه ها
  • نظافت کفپوش ها
  • تمیز کردن حمام ، شستشوی توالت ، دوش ، سینک ، وان ، کف و دیواره حمام و دستشویی
  • تمیز کردن آشپزخانه
  • بارگیری ماشین ظرفشویی با ظروف کثیف
  • تمیز کردن داخل یخچالنظافت تخت خواب به عنوان رُکن اصلی تمیز کردن اتاق خواب یاد کرد.

نظافت نقش بزرگی در آسایش خانه دارد ، اما بسیاری از افراد به خاطر سبک زندگی شلوغ و پر جنب و جوشی که دارند وقت رسیدگی به این کار ها را ندارند.

تیم نظافتی ما می ‌داند که خانه تمیز یک خانه شاد است ، از این رو ما با افتخار خدمات نظافت منزل را ارائه می کنیم.

مزایای استفاده از شرکت نظافتی حرفه ای در نظافت اتاق خواب

با استخدام نظافتچی برای نظافت خانه ، دارای خانه تمیز تری هستید و همچنین سطح آرامش در منزل شما بالا تر می رود و شما می توانید استرس خود را کاهش دهید.

شما دیگر مجبور نیستید که نگران کارهای عقب افتاده خانه در روز های پر مشغله کاری خود باشید و با استرس شروع به جمع آوری وسایل و تمیزکاری منزل کنید. اعضای تیم نظافتی شکوفایی آماده خدمت رسانی به شما هستند.

زمانی که مسئولیت ‌های نظافت اتاق خواب  و بقیه خانه را به یک شرکت نظافتی محول می‌کنید ، می توانید خدمات نظافت منزل خود را در تاریخ های مشخصی انتخاب کنید تا خانه شما به طور منظم در همان برنامه زمانی دلخواه شما تمیز شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *