9 عامل تاثیرگذار در حقوق پرستار کودک

9 عامل تاثیرگذار در حقوق پرستار کودک

آیا با عوامل تاثیرگذار در حقوق پرستار کودک آشنایی دارید؟ شاید می خواهید که برای استخدام پرستار کودک اقدام کنید یا خودتان قصد دارید حرفه مراقبت از کودک را دنبال کنید و آشنایی با میزان حقوق پرستار کودک ندارید. در این مقاله ما 9 تا از فاکتورهایی که روی حقوق پرستار کودک تاثیر می گذارد را لیست خواهیم کرد تا در این راه به شما کمک کنیم.

تعیین حقوق پرستار کودک

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند در میزان حقوق پرداختی شما به پرستار کودک تاثیر بگذارد این عوامل می تواند تجربه، تحصیلات، شایستگی ها و موارد دیگر را در بر بگیرد.

پرستار کودک پاره وقت یا پرستار کودک تمام وقت؟

پرستار کودک تا چه مدت زمانی از فرزند شما مراقبت می کند؟ میزان نگهداری از کودک و زمانی از روز یا شب می تواند روی حقوق پرستار کودک تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، آیا شما به یک پرستار کودک تمام وقت، نیمه وقت یا فقط برای کمک های گاه به گاه نیاز دارید؟ آیا هر روز و در همان ساعت باید برای مراقبت از کودک شما مراجعه کند؟ آیا فقط در اواخر هفته یا تعطیلات به کمک او نیاز دارید؟

برای پرستاری کودک گاه به گاه که از فرزند شما که در تمام مدت بیدار است مراقبت می کند باید هزینه بیشتری پرداخت کنید و اگر کودک شما در حال خواب یا تماشای تلویزیون است باید هزینه کمتری پرداخت کنید.

9 عامل تاثیرگذار در حقوق پرستار کودک

پرستار کودک برای روستا یا پرستار کودک برای شهر

در مناطق کلانشهر بزرگ نسبت به مناطق روستایی میزان استفاده از پرستار کودک بیشتر است. پرستار کودک در شهر باید حقوق بیشتری از یک پرستار در روستا دریافت کند چون هزینه های بالاتر زندگی معادل دستمزد بالاتر می باشد.  

تعداد فرزندان – حقوق پرستار کودک دو قلو، سه قلو و…

مراقبت از یک کودک تفاوت زیادی با مراقت از 2، 3 یا تعداد بیشتری کودک دارد. حقوق پرستار کودک هم باید منعکس کننده این موضوع باشد. پرستار کودک باید یک گروه بزرگتر را کنترل کند، با کودکانی که با یکدیگر تعامل دارند سر و کار داشته باشد و نسبت به پویایی بیشتر آگاهی داشته باشد. شما باید انتظار داشته باشید که برای هر کودک بیشتر در ازای هر ساعت پرستاری هزینه بیشتری پرداخت کنید.

رابطه مسئولیت های اضافی و حقوق پرستار کودک

بسیاری از پرستاران کودک خوشحال می شوند که در انجام امور دیگر کمک کنند، البته به شرطی که این امر در مراقبت از کودک اختلالی ایجاد نکند. درخواست از پرستار کودک برای کمک به تهیه غذا یا لباس شستن قطعا از جمله کارهایی است که روی حقوق پرستار کودک تاثیر می گذارد و شما باید به ازای هر ساعت هزینه بیشتری پرداخت کنید. مرتب سازی اولیه و تهیه میان وعده بچه ها معمولا در نرخ اولیه شما لحاظ می شود، فقط مطمئن شوید که پرستار کودک شما می داند انتظارات شما چیست.

حمل و نقل

آیا پرستار کودک شما مجبور است بچه ها را از منزل به جای دیگر ببرد و برای این کار باید رانندگی کند؟ آیا او از ماشین شما استفاده می کند یا از ماشین خودش؟ اگر او از ماشین خود استفاده می کند، شما باید هزینه بنزینی که هنگام رانندگی با کودکتان استفاده می کند را بپردازید. اگر او از ماشین شما استفاده می کند، مطمئن شوید که در صورت نیاز به پر کردن باک ماشین، هزینه بنزین را به وی پرداخت کرده اید. برخی از خانواده ها در صورتی که پرستار کودک در مسافت های طولانی رفت و آمد کند، این مورد را در حقوق پرستار کودک خود لحاظ می کنند.

تجربه و حقوق پرستار کودک

مسلما حقوق پرستار کودک با تجربه بیشتر از پرستار کودک آماتور است. پرداخت هزینه بیشتر برای تجربه می تواند به شما کمک کند تا نیازهای خود را در زمینه مراقت از کودک بهتر برآورده کنید و همچنین خیالتان راحت است.

9 عامل تاثیرگذار در حقوق پرستار کودک

تاثیر شرایط خاص در حقوق پرستار کودک

اگر یک نوزاد تازه متولد شده دارید یا دو قلو یا سه قلو دارید شما می خواهید یک پرستار کودک استخدام کنید که تجربه خاصی داشته باشد تا با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. پرستار کودک اوتیسم یا سایر شرایط خاص می توانید هزینه بیشتری را در بر داشته باشد.

فعالیت ها

اگر پرستار کودک مسئولیت بیشتری برای تمرین فوتبال، مراجعه به دندانپزشکی یا جشن تولد داشته باشد معمولا از حقوق بیشتری برخوردار خواهد بود.

سن پرستار کودک

پرستاران کودک جوانتر معمولا انتظارات پایین تری نسبت به پرستاران کودک بزرگتر و با تجربه تر دارند. با این حال اگر پرستار کودک سال ها با شما کار کند ممکن است لازم باشد که با افزایش تجربه اش، دستمزد او را افزایش دهید تا مطمئن شوید که او را از دست نخواهید داد.

در پایان نسبت به حقوقی که پرداخت می کنید می توانید خدمات دریافت کنید. هنگامی که پرستار کودک را استخدام می کنید، برای برقراری یک رابطه طولانی و قابل اعتماد؛ مطمئن باشید که به خاطر درآمد بالاتر شما را رها نمی کند، و به طور منصفانه ای حقوق پرستار کودک خود را پرداخت کنید.

منبع: ca.care

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *