نماد سایت شرکت خدماتی شکوفایی

آیا فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است؟ این راهکارها را امتحان کنید!

آیا فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است؟ این راهکارها را امتحان کنید!

آیا فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است؟ هنگامی که قصد دارید از پرستار کودک استفاده کنید نکات مختلفی وجود دارد که باید بدان ها توجه داشته باشید. برای مثال چگونگی برقراری ارتباط بین پرستار کودک و فرزند شما می تواند از این نکات باشد که باید بدان توجه داشته باشید.

آیا فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است؟

ارتباط بین کودک و پرستار می تواند بر اساس حس دوستی یا تنفر باشد. چه در زمانی که کودک شما می گوید که از پرستار کودک خود تنفر دارد و یا این که خود شما تشخیص می دهید که او از پرستارش متنفر است به نظرتان چه کاری باید انجام دهید تا این مشکل را رفع کنید.

شما ممکن است از راه های مختلفی متوجه تنفر کودک خود از پرستارش بشوید. در این زمان شما بر اساس شواهد مختلفی که وجود دارد به راحتی به این موضوع پی ببرید و یکی از آنها توجه به رفتار کودکتان می باشد. رفتار کودک شما در زمان حضور یا آمدن پرستار می تواند برای شما نشانه های زیادی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است که حتی با عکس العمل کودک شما متوجه بشوید که او از پرستار خودش زیاد خوشش نمی آید.

آیا فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است؟ این راهکارها را امتحان کنید!

فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است

یا این که از راه های دیگر به این امر پی ببرید. اما در هر حال با پی بردن به احساسات کودک خود، شما در این زمان متوجه یک عدم تطابق شده اید و باید برای رفع آن در جهت مراقبت از کودک خود کاری بکنید. در صورتی که به موقع این مشکل را رسیدگی کنید برای شما اثرات بدی را به همراه نخواهد داشت. هم چنین کودک شما هم در این زمینه آسیب نخواهد دید. ما در این جا برای رفع این مشکل ماه راه کارهایی را برای شما جمع آوری کرده ایم تا به شما در حل این مشکل کمک کنیم.

اگر فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است سعی کنید بفهمید مشکل از کجاست

پدر و مادر باید در هر زمانی نسبت به احساسات کودک خود حساس باشند. در زمانی هم که از پرستار کودک برای نگه داری از او بهره می برید باید به این امر توجه کنید. در این گونه مواقع نباید، هیچ وقت احساس کودک خود را نسبت به پرستارش نادیده بگیرید. کودک شما تنها کسی است که زمان زیادی را با پرستارش می گذراند. احساس او در این زمان از هر چیز دیگری مهم تر است. این مهم است که نسبت به او احساس بدی نداشته باشد. برای همین اگر فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است باید به این مشکل پی ببرید و به دنبال حل چنین مشکلاتی باشید.

آیا فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است؟ این راهکارها را امتحان کنید!

فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است

تنفر فرزندتان از پرستار کودک را جدی بگیرید!

برای حل این مشکل ساده ترین کار این است که در یک زمان مناسب با کودک خود بنشینید و به شکایت های او گوش کنید. اگر به او به خوبی گوش کنید ممکن است بفهمید که مشکل کوچکی وجود دارد. این مشکل می تواند پیش پا افتاده تر از آن باشد که فکرش را بکنید. برای مثال ممکن است فرزند شما بگوید که او مانند من موز را تکه تکه نمی کند.

یا این که بگوید پرستارم اجازه ی روشن ماندن لامپ را در زمان خواب نمی دهد. با توجه به این که این مشکل ها خیلی پیش پا افتاده هستند، می توان دید در زمان هایی تنفر کودک از پرستار می تواند به سادگی با یک اصلاح کوچک در رفتار پرستار بر طرف شود.

همیشه هم تنفر بچه به خاطر یک مشکل بزرگ نمی باشد پس باید به این امر هم توجه داشته باشید. اگر با حرف زدن با کودک خود به راه حل پی نبردید، می توانید از روش های دیگر استفاده کنید. می توانید از فرم های موجود در این زمینه استفاده کنید.

در این زمان فرم های مربوط به گزارش پرستار کودک را پرینت کرده و بهتر نسبت به یافتن دلیل این مشکل و رفع آن اقدام کنید. این فرم ها می توانند با توجه به نیاز شما در جهت پی بردن به نحوه ی حل مشکل تنفر کودک شما موثر واقع شوند. هم چنین به شما در یافتن دلیل مشکلاتی که در زمان دور بودن شما در حال رخ دادن است کمک کند.

اگرفرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است شاید مشکل بزرگ تر از آن چه که فکر می کنید باشد

اگر چه ما در بخش قبل در مورد مشکلات موجود بین پرستار و کودک حرف زدیم و سعی کردیم دلیل تنفر فرزند شما را از پرستارش پیدا کنیم. اما باید بدانید که همیشه هم دلیل این که کودک شما نسبت به پرستار خود احساس بدی دارد پیش پا افتاده نیست.

در این بخش باید بگوییم که می توان گفت که بدبختانه مشکلات بزرگ تری هم در زمینه ی ارتباط نامناسب فرزند شما و پرستار کودک در زمان هایی مشاهده می شود. برای مثال،  ممکن است که تفاوت اساسی بین شما و پرستار در رفتار با کودک وجود داشته باشد.

در این زمان نحوه ی رفتار شما با فرزندتان با شیوه ای که پرستار در تعامل با کودک مورد استفاده قرار میدهد تفاوت دارد. ممکن است که فرزند شما از شیوه ی در پیش گرفته توسط پرستار ناراضی باشد. در این زمان مشکل موجود بزرگ تر از آن است که بتوان به سادگی آن را حل کرد. یا این که ممکن است یک ارتباط درست بین شما و پرستار در زمینه ی فیزیولوژی کودک بر قرار نشده باشد.

آیا فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است؟ این راهکارها را امتحان کنید!

پرستار کودک

در این حالت پرستار اطلاع کافی در مورد نیاز ها و عادت های کودک شما ندارد. در این زمان باید شما باید ارتباط مناسب را با پرستار در جهت رفع این مشکل ها داشته باشید. ممکن است کودکان یکی از این موارد در عدم تناسب بین رفتار و والدین را متوجه شوند و به دلیل آن احساس نا آرامی کنند.

برای همین در زمان نزدیک شدن پرستار خود از او فاصله بگیرند. در هر صورت اگر با فکر می کنید مشکل از جای دیگری است و یا این که اگر فکر می کنید که مشکل بزرگ تر از آن است که به سادگی بتوان آن را رفع کرد، می توانید در این مورد مطالعه ی بیشتری بکنید تا راحت تر از نحوه ی حل این گونه مشکلات آگاه شوید.

اگر فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است نحوه ی تعامل پرستار با کودک را چک کنید

اگر با توجه به بررسی هایی که در بالا انجام داده اید، هنوز هم احساس ناراحتی می کنید، چرا در زمانی که پرستار در خانه در کنار کودک است  به خانه نمی روید تا ببینید مشکل از کجاست؟ این که خود شما رفتار پرستار با کودک را چک کنید و یا این که تعامل آن ها را ببینید تا از کیفیت آن آگاه شوید می تواند از هر راه دیگری برای شما مفید تر باشد و شما را زود تر در راه حل کردن این مشکل کمک کند.

اگر فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است می توانید با بهانه های مختلفی نسبت به سرکشی یک باره از وضعیت پرستار وکودک خود اقدام کنید.  شاید هوا سرد شده یا این که می خواهید ژاکت خود را بین شام و ساعت خواب بر دارید. این ها بهانه هایی هستند که می توانید با استفاده از آن ها به طور سر زده وارد اتاق یا منزل خود شوید و از نحوه ی تعامل پرستار با کودک آگاه شوید. با پیدا کردن این بهانه ها و ورود به خانه و یا اتاق محل حضور پرستار و کودک می توانید شاهد رفتار آن ها باشید.

آن چه شما در این زمان می بینید می تواند به شما کمک کند که بفهمید چرا کودک شما از پرستار خود بدش می آید. به این که چه طور کودک شما و پرستار او با هم حرف می زنند گوش کنید. حتی نحوه ی حرف زدن آن ها در زمانی که از حضور شما آگاه نیستند می تواند به شما در پی بردن به کیفیت ارتباط آن ها کمک شایانی بکند.

آیا فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است؟

فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است

نحوه تعامل پرستار کودک را چک کنید

وقتی وارد خانه شدید با توجه به آن ها، سعی کنید تا بفهمید چرا کودک شما ممکن است از پرستار خودش ناراضی می باشد یا این که چرا از او تنفر دارد. دلایل بسیار متعددی می تواند دلیل این امر باشد. عدم توجه پرستار به کودک یکی از آن ها است. ممکن است پرستار به جای توجه به کودک شما در حال پیام دادن به دوستان خود است.

پس سعی کنید ببینید که آیا دلیل این که کودک شما از پرستار خودش ناراضی است در اثر پیامک دادن پرستار به دوستان خود و بی توجهی به او است؟ یا این که آیا دلیل این که کودک شما از او بدش می آید برای این است که پرستار او را زود تر برای خواب به رختخواب می برد؟ به هر حال دلایلی بسیاری برای احساسات کودک شما می تواند وجود داشته باشد.  چرا شما خودتان نمی روید تا دلیل این امر را از نزدیک پیدا کنید؟

اگر هنوز هم با آن چه ما در این جا گفته ایم نیاز به مطالعه ی بیشتر در این زمینه دارید، می توانید برای پی بردن به دلایل ناراضی بودن کودک از پرستار خود به مطالعه ی نوشته های مرتبط با آن بپردازید که به شما در مورد کودکان و ارتباط آن ها با پرستاران کودک اطلاعات بیشتری می دهد.

آیا فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است؟ علت را از خود پرستار سوال کنبد

اما علاوه بر موارد گفته شده، اگر فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است شاید خود پرستار از دلیل آن بیشتر آگاه باشد. برای همین می توانید از خود او در مورد دلیل نا راحتی کودکتان سوال کنید. اگر او علاقه داشته باشد تا به نگرانی های شما در مورد کودک و هم چنین نگرانی های خانواده ی شما در این مورد پایان دهد شاید به بهترن نحو تلاش خواهد کرد تا در این موضوع برای شما توضیح دهد و خود او نیز در راه حل این مشکل با شما همراهی کند. در این زمان می توانید به راه کار های خاصی با هم کاری هم متوسل شوید.

آیا فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است؟ این راهکارها را امتحان کنید!

مانند این که وقتی پرستار می آید به کودک بستنی بدهید تا عکس العمل بدی نسبت به پرستار خود نداشته باشد. یا این که تا نیم ساعت به همراه پرستار در کنار کودک خود بمانید یا راه های دیگر را با هم تجربه کنید تا به نحوی به درک بهتر دلیل احساس کودک خود پی ببرید تا در راه حل این مشکل کمک کند.

گذشته از آن چه در این جا گفته شد، راه های زیادی برای کاهش تنفر فرزند شما از پرستارش وجود دارد که می توانید با هم کاری یگدیگر از آن ها بهره ببرید تا کودک شما در کنار پرستار خود آرامش داشته باشد. پس فراموش نکنید وقتی که این بار پرستار کودک امد شما باید سعی کنید خلاق باشید و با او هم فکری کنید. زیرا که دو مغز بهتر از یکی کار می کند.

اگر فرزند شما از پرستار کودک خود متنفر است سعی کنید از یک پرستار دیگر استفاده کنید

به طور حتم در موارد زیادی روش های گفته شده در بالا به شما در حل مشکل کمک زیادی خواهد کرد.  بیشتر این موارد با کمی هم فکری و به سادگی حل خواهد شد. اگر سعی کنید که با پرستار در کنار هم راهی را برای آرامش کودک خود پیدا کنید که بهتر خواهد شد.

اما در هر صورت ممکن است در مواردی شما از هر راهی برای حل مشکل تنفر فرزند خود از پرستارش استفاده کنید در نهایت نتیجه ای را که می خواهید نگیرید. در این زمان باید به فکر راه دیگری باشید تا بتوانید از کودک خود به بهترین نحو در زمان نبود خود در خانه نگه داری کنید.

از یک پرستار دیگر استفاده کنید

از پرستار دیگر استفاده کنید!

در این جا در نهایت باید بگوییم که در این دنیا بسیار اتفاق می افتد که گاهی دو نفر با هم اخلاقیات متفاوتی دارند و نمی توانند با یکدیگر کنار بیایند. در این حالت اگر منش پرستار با اخلاقیات کودک شما هم خوانی نداشته باشد دیگر کاری نمی توان کرد. در این صورت اگر پرستار شما با کودک شما به دلیل ویژگی های رفتاری نمی توانند کنار بیایند، می توانید از پرستار دیگری برای نگه داری از کودک خود استفاده کنید.

با گوش کردن به شکایت های کودک خود با میل و علاقه، در کنار توجه به او، شما به خوبی توان این را خواهید داشت تا ریشه ی مشکل را پیدا کنید. شما می توانید این ریشه را قبل از این که ارتباط نا مناسب بین فرزندتان و پرستار او جدی شود پیدا کنید. و اما اگر زمان آن رسیده است که پرستار را عوض کنید، می توانید پرستار هایی را پیدا کنید که به بهترین نحو از کودک شما مراقبت خواهند کرد.

خروج از نسخه موبایل