نماد سایت شرکت خدماتی شکوفایی

پرستاری از کودک در کنار ساحل ( همراه وسایل مورد نیاز)

پرستاری از کودک در کنار ساحل ( همراه وسایل مورد نیاز)

پرستاری از کودک در کنار ساحل :رفتن به ساحل در حالی که از کودک پرستاری می کنید یک روز سرگرم کننده هم برای شما و هم برای کودک خواهد بود. با این حال، برنامه ریزی مناسب، از آفتاب سوختگی، کج خلقی و بروز حوادث ناگوار برای کودک جلوگیری کنید.

برای پرستاری از کودک در کنار ساحل باید چه مواردی را به خاطر بسپارید؟ شما نمی خواهید کیف و یا ساک لوازم کودک خیلی سنگین شود، اما حتما موارد ضروری مانند ضد آفتاب، حوله، بطری آب، مواد غذایی و مقداری اسباب بازی به همراه خود به ساحل ببرید. فعالیت هایی مانند ساخت یک قلعه شنی، بادبادک بازی و انجام مسابقه جستجو را انجام دهید.

در این مقاله در مورد وسایل و فعالیتهای تفریحی مورد نیاز و همچنین برخی از نکات ایمنی که باید در زمان پرستاری از کودک در کنار ساحل به خاطر داشته باشید، برای شما صحبت خواهیم کرد.

وسایل مورد نیاز برای کودک در کنار ساحل – پرستاری از کودک در کنار ساحل

وسایل مورد نیاز برای کودک در کنار ساحل

پرستاری از کودک در کنار ساحل

یک فهرست از وسایل مورد نیاز برای رفتن به کنار ساحل  را تهیه کنید تا به شما کمک کند آنچه را که مورد نیاز است به خاطر داشته باشید و هر بار که قصد رفتن به ساحل دریا داشته باشید، به فهرست خود رجوع کرده و وسایل را آماده کنید و بدین طریق بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید.

به طور کلی ، توصیه می کنم فقط موارد ضروری را به ساحل ببرید. به همراه بردن موارد کمتر و بازگرداندن مجدد آنها به خانه، کار را برای شما آسانتر و لذت بخش تر خواهد کرد. لزوماً نیازی به اضافه کردن موارد جدید به این لیست ندارید. به شرایط شخصی خود نگاه کنید و ببینید که چه مواردی را برای رفتن به ساحل و سرگرم کردن کودک باید مدنظر قرار دهید.

از آنجا که شما یک پرستار کودک هستید، والدین باید بسیاری از این وسایل را برای شما تأمین کنند. بررسی کنید تا ببینید آیا آنها قبلاً کیف حاوی وسایل ساحلی کودک را آماده کرده اند یا خیر، اگر چنین نیست، خوب است که خودتان برخی از وسایل مورد نیاز برای کودک را آماده کنید.

کیف یا ساک برای قرار دادن همه وسایل مورد نیاز در آن

داشتن یک کیف کولی بزرگ ساحلی، به شما در حمل و نقل همه لوازم مورد نیاز برای استفاده در ساحل کمک بزرگی خواهد کرد. سعی کنید کیفی خریداری کنید که درون آن جیب های داخلی داشته باشد تا بتوانید تلفن، کلیدها و کیف پول خود را در آن قرار دهید.

حوله ها حجیم و ضخیم هستند، بنابراین ممکن است یک کیف دیگر برای حمل آنها نیاز داشته باشید. به نظر من راه حل ساده این است که کودکان حوله های خود را از فاصله ماشین تا ساحل دور گردن خود بیندازند. در راه برگشت به خانه نیز، معمولاً کودکان حوله های خود را می پوشند.

پرستاری از کودک در کنار ساحل( همراه وسایل مورد نیاز)

پرستاری از کودک در کنار ساحل

با این حال، برای اطمینان بیشتر کیسه های پلاستیکی اضافی برای زباله ها و موارد مرطوب در کیف کودک قرار دهید. بسیاری از سواحل، سطل زباله قرار نداده اند، بنابراین اگر در کنار ساحل سطل زباله نیست،

معمولاً باید آشغال و مواد زاٸدی که نیاز ندارید را در کیسه زباله ای که از قبل با خود آورده اید قرار دهید و به درون سطل آشغال خانه خود بیندازید. اکنون فهرستی از وسایل مورد نیاز برای بردن کودک به کنار ساحل برای شما بیان خواهیم کرد:

ضد آفتاب ( پرستاری از کودک در کنار ساحل )

ضد آفتاب یکی از مهمترین مواردی است که برای قرار دادن در کیف کودک نیاز دارید. اگر والدین متوجه شوند که کودک آنها را بدون ضد آفتاب به کنار ساحل برده اید، ممکن است شما را نبخشند. شما باید از یک ضد آفتاب ضد آب که حداقل 30 SPF یا بالاتر داشته باشد برای کودک استفاده کنید. 50 SPF بهتر خواهد بود

پرستاری از کودک در کنار ساحل( همراه وسایل مورد نیاز)

پرستاری از کودک در کنار ساحل

استفاده از ضد آفتاب های استیکی و چسبناک برای کودکان بسیار راحت تر از ضد آفتاب های مایع و آبکی می باشد و احتمال وارد شدن ضد آفتاب در چشم کودک را کاهش می دهد.

بهتر است قبل از رفتن به ساحل برای کودک ضد آفتاب استفاده کنید زیرا این کار باعث می شود ضد آفتاب زمان کافی برای جذب شدن کامل در پوست داشته باشد. اگر بلافاصله قبل از رفتن در آب ضد آفتاب استفاده کنید، فوری شسته می شود و صورت کودک دچار آفتاب سوختگی خواهد شد.

حوله مخصوص ساحل

برای خشک کردن بدن پس از شنا در کنار ساحل، برای هر فرد حداقل یک حوله بیاورید. اگر نمی خواهید صندلی یا حوله مخصوص ساحل بیاورید، حوله های معمولی نیز می توانند به عنوان زیراندازی برای نشستن استفاده شوند. همچنین تشویق کودکان به نشستن بر روی حوله های خود در راه برگشت به خانه، مانع از خیس شدن صندلی های ماشین شما می شود.

وسایل مورد نیاز برای کودک در کنار ساحل

پرستاری از کودک در کنار ساحل

مقدار زیاد آب ( پرستاری از کودک در کنار ساحل )

وقتی کنار ساحل هستید، ممکن است حتی در حالی که شنا می کنید، بدن دچار کم آبی شود. اطمینان حاصل کنید که آب کافی را برای همه افراد با خود بیاورید تا بدن شما و کودک دچار کم آبی نشود. شما می توانید بطری های آب انفرادی را داخل کیف قرار دهید، یا یک ظرف بزرگتر را پر از آب کرده و به تعداد افراد لیوان های پلاستیکی با خود ببرید.

در روزهای خیلی گرم، بطری های آب را در فریزر قرار دهید تا یخ بزند. حدود یک ساعت قبل از بیرون رفتن از خانه آن را از فریزر خارج کنید، بنابراین به تدریج شروع به آب شدن خواهد کرد و در نتیجه می توانید در طول روز، آب خنک بنوشید.

غذا و یا میان وعده

زمانی که در کنار ساحل از کودک پرستاری می کنید، فعالیت و بازیگوشی کودکان در کنار ساحل بسیار بیشتر از زمانی است که در خانه هستند. شما باید کمی تنقلات به همراه خود ببرید.  به جای آب نبات سعی کنید میان وعده های سالم دیگری مانند میوه بردارید. برای سرد نگه داشتن چیزها، یک کف سرد کننده غذا بیاورید، به خصوص اگر قرار است چند ساعت در آفتاب سوزان بمانید.

پرستاری از کودک در کنار ساحل( همراه وسایل مورد نیاز)

پرستاری از کودک در کنار ساحل

اگر قرار است بیشتر روز را در ساحل بگذرانید، باید ناهار را نیز در یک بسته بندی قرار دهید و یک پیک نیک به راه اندازید. اگر مکان دنجی در نزدیکی ساحل وجود دارد، غذای بسته بندی شده خود و کودک را در آنجا بخورید.

شلوارک شنای یکبار مصرف

برای كودكانی كه هنوز آموزش توالت رفتن ندیده اند، باید شلوار یا پوشك ضد آب بپوشید. شلوارهای یکبار مصرف را تا لحظه ورود کودک به آب برای آنها نپوشید. شلوار شنا را برای نگه داشتن و جذب مایعات طراحی نکرده اند، بنابراین اگر کودک نوپا آنها را در اتومبیل بپوشد و خود را خیس کند، از یک شلوار یک بار مصرف دیگر باید استفاده کرد.

پتو یا زیرانداز ساحل

هر نوع پتو برای این کار قابل استفاده می باشد، اگرچه ترجیحاً باید از پتویی استفاده کنید که در صورت شنی شدن مشکلی ایجاد نکند. می توانید چتر ساحلی، چادر و صندلی مخصوص ساحل استفاده کنید.

اما ممکن است برای حمل و نقل این همه وسایل به طرف ساحل دچار دردسر شوید. می توانید فقط یک پتو یا زیرانداز مخصوص ساحل با خود بیاورید. در حالت ایده آل، مکانی را برای تنظیم چادر و سایبان انتخاب کنید که در صورت لزوم بتوانید کمی زیر سایه آنها استراحت کنید.

لباس اضافه برای تعویض ( پرستاری از کودک در کنار ساحل )

لزوماً کودک نیازی به تعویض لباس ندارد. اما اگر مسیر ساحل تا خانه طولانی است ممکن است بخواهید لباس اضافی با خود ببرید. می توانید کودک را به بهترین شکل ممکن خشک کنید و سپس او را در حوله حمام پیچانده و به خانه برگردانید.

پرستاری از کودک در کنار ساحل( همراه وسایل مورد نیاز)

پرستاری از کودک در کنار ساحل

بسیاری از سواحل حمام عمومی یا اتاقی برای تعویض لباس ندارند، بنابراین تعویض لباس کودک را می توانید به زمان رسیدن به خانه موکول کنید. علاوه بر این، کودکان تا زمانی که در کنار ساحل هستند همچنان شنی خواهند شد، بنابراین اغلب بهتر است تعویض لباس آنها را در راه برگشت به خانه در ماشین انجام دهید.مطمئناً در صورتی که داشته باشند، باید به هر کودک یک کلاه و عینک آفتابی بدهید.

پودر بچه

این یک ترفند واقعاً ظریف است که امیدواریم هر چه زودتر والدین و پرستاران کودک به آن توجه داشته باشند.  اگر در پایان روز روی پاهای خود و کودک پودر بچه بریزید، شن و ماسه ها را به راحتی از بدن شما جدا خواهد کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که قبل از سوار ماشین شدن صبر کنید تا شن و ماسه ها روی بدن شما خشک شده تا ماشین شما ماسه ای نشود.

اسباب بازی

لازم نیست یک عالمه اسباب بازی با خود بیاورید. چند تا از اسباب بازی های ساحلی مورد علاقه کودک را با خود بیاورید. یک توپ بادی و یک بیلچه و بیل برای هر کودک احتمالاً حد کافی است. به کودکان اجازه دهید به جای آوردن انواع مختلف اسباب بازی، یکی از اسباب بازیهای ساحلی مورد علاقه خود را انتخاب کنند و با خود بیاورند. آنها همیشه می توانند در طول روز با سایر اسباب بازی های خود در خانه بازی کنند.

منبع: kidsit

خروج از نسخه موبایل