نظافت دفتر کار در شیراز با نیرو های حرفه ای

نظافت دفتر کار

 

نظافت دفتر کار در شیراز با نیرو های حرفه ای

این روزها بیشتر افراد وقت خود را در محل کار سپری می‌کنند و لزوم نظافت دفتر کار بر هیچکس پوشیده نیست. فضای منظم و مرتب محل کار می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد و موجب به وجود آمدن حس خوب در مشتریان خواهد شد. کارمندان شرکت نیز در محیطی تمیز و پاکیزه با علاقه و انگیزه بیشتری می توانند کارهای خود را انجام دهند.

شرکت خدماتی شکوفایی تمامی خدمات مرتبط با نظافت منزل و دفتر کار را به شما ارائه می دهد. کافیست از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید یا فرم درخواست درون وبسایت را تکمیل نمایید.

مزایای انتخاب (شرکت شکوفایی) برای خدمات نظافت محل کار

  • امکان تمیز کردن محل مورد نظر در خارج از ساعت اداری
  • استفاده از بهترین مواد شوینده برای تمیز کردن محل مورد نظر
  • استفاده از وسایل مکانیزه مدرن و جدید برای تمیز کاری
  • امکان استعلام رایگان قیمت نظافت محل کار و اداره
  • اعزام خدمتکاران جوان و ماهر و همچنین تعلیم دیده
  • سفارش آنلاین نیروی خدماتی برای نظافت محل کار و پشتیبانی 24 ساعته

خدمات نظافتچی شرکت برای تمیز کاری دفتر کار

نظافت دفتر کار به نظر ساده می رسد ، اما در واقع قسمت های مختلفی را در بر میگیرد.

  • گردگیری پرده‌ها ، دیوارها ، میز ، شیشه‌ها و پنجره‌ها
  • تمیز کردن سرویس بهداشتی با استفاده از شوینده‌های بدون حساسیت و بو ، نظافت روشویی ، دیوارها ، آینه ، پر کردن محل مایع دستشویی و نظافت کاسه توالت
  • تمیز کردن راه پله با طی نخی
  • نظافت و کف سابی سطح زمین
  • نظافت آبدارخانه (شامل نظافت دیوار ، سینک ظرف‌شویی ، کف ، کابینت‌ها ، ظروف و …)
  • تمیز کردن میزها و داخل کمدها
  • نظافت رایانه ، پرینتر و وسایل الکترونیکی
  • سازمان دهی کردن اسناد مهم

نظافت دفتر کار

در صورتی که میخواهید نظافت محل کارتان را خودتان انجام دهید ، باید یک برنامه مرتب و منظم برای نظافت محل کار خود داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

خالی کردن سطل زباله

برای دفتر کار خود یک سطل زباله خریداری کنید و این سطل زباله ترجیحا نزدیک به میز کار شما باشد تا دسترسی شما به آن راحت باشد و تمام برگه های باطل از جمله برگه های کپی ، پرینت ، برگه ها و اسنادی که دیگر قدیمی شده اند مانند روزنامه ها ، آگهی ها و مجله های قدیمی را درون آن بیاندازید.

سازماندهی کردن اسناد

کاغذ هایی که در دفتر کار شما به علت مشغله انباشته می شوند ، نه تنها به مرور زمان کثیف می شوند ، بلکه ممکن است در آینده جستجوی آن ها باعث اتلاف وقت شما شود. به روش های مختلفی می توانید اسناد های مهم را سازمان دهی کنید:

  • قفسه های بایگانی برای جا دادن مواردی مانند فاکتورها ، کاغذ های سفارشات ، اطلاعات فروشنده ها ، مشخصات محصولات و مشخصات مشتری مناسب می باشند.
  • همچنین می توانید هر وقت دفتر کار خود را نظافت کردید ، پرونده ها را با توجه به کاربرد خاص آن ها برچسب گذاری نمایید.

تمیز کردن کامپیوتر ، پرینتر و اسکنر جزوی از خدمات نظافت محل کار

رایانه ، پرینتر ، دستگاه های اسکنر و کپی به این دلیل که بسیار کاربردی هستند ، از موارد مهم در دفتر کار به حساب می آیند ، بنابراین نباید بگذارید که گرد و غبار روی آن ها بنشیند و باید در تمیز نگه داشتن این وسایل کوشا باشید.

برای تمیز کردن آن ها می توانید از یک دستمال مرطوب استفاده نمایید و مانع از تجمع گرد و غبار بر روی آن ها شوید.

گرد گیری اشیا و سایر وسایل هنگام نظافت دفتر کار

گیاهان ، دیوارها ، پرده ها ، صندلی ها ، قفسه ها ، مبلمان ، بیرون و داخل کشوها ، کتابخانه ، درها و پنجره ها را با دستمال تمیز و مرطوب تمیز و گردگیری نمایید.

اگر مجلات ، کتاب ها ، جزوه ها و یا بروشورها را در دسترس کاربران خود قرار می دهید ، برای خواندن باید تمیز و مرتب باشند و عاری از هرگونه گرد و غبار باشد ، با استفاده از دستمال خشک و تمیز می توانید موارد گفته شده را تمیز نمایید.

سرویس بهداشتی را ضد عفونی کنید

سرویس های بهداشتی پر رفت و آمد هستند و باید هر روز نظافت شوند. این کار برای سلامتی کارمندان و مشتریان شما ضروریست.

کاسه توالت را با تمیز کننده ، ضدعفونی کننده و برس توالت تمیز کنید. همچنین توالت فرنگی ، درب سرویس بهداشتی و محیط خارجی کاسه توالت را می توانید با مواد ضد عفونی کننده پاک کنید.

در نهایت اگر وقت کافی برای نظافت محل کار خود را ندارید و به دنبال نیروی نظافتی از شرکت معتبر می گیردید، شرکت نظافتی شکوفایی با در اختیار داشتن نیرو های متعهد و تمامی تجهیزات نظافت حرفه ای،  ارائه دهنده خدمات نظافت دفتر کار ، شرکت و اداره می باشد. کافیست از طریق شماره های تماس با ما تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *