هدف از تأسیس شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

هدف از تأسیس شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

 

 

 

طبق این آئین نامه که در راستای نظام سلامت و پزشکی می باشد، در سطوح مختلف خدماتی و مراقبتی، بر اساس نیازمندی مددجویان، مؤسسه یا شرکت خدماتی مراقبتی و پرستاری، با توجه به شرایط و اختیارات مندرج شده در آیین نامه، پس از اخذ مجوز رسمی، دائر می شود.

افراد حقیقی یا حقوقی که دارای شرایط و صلاحیت های لازم باشند، تحت این عنوان به خدمت رسانی مشغول می شوند.

در این مطلب سعی شده است تا مقدمه ای بر شرکت های خدماتی مراقبتی پرستاری، ارائه شده و در ادامه، شرایط و اهداف این شرکت ها را به صورت کلی تشریح نموده و در پایان، برنامه کاری شرکت خدماتی مراقبتی پرستاری شکوفایی، را که در این راستا تأسیس شده و آماده خدمت رسانی ویژه و کارآمد به عموم هموطنان می باشد، تشریح می گردد.

هدف از تأسیس شرکت های خدماتی مراقبتی پرستاری

شرکت های خدماتی مراقبتی پرستاری، به شرکت هایی اطلاق می شوند که  خدمات خود را به دو صورت مشارکتی یا مستقل ارائه می دهند و به افراد بیمار یا سالم، گروههای مختلف کاری، خانواده ها، محیط ها و ارگانهایی دیگر و در سنین مختلف، خدمت رسانی نموده و این خدمات می تواند بسیار مختلف و متنوع باشد.

هدف از تأسیس شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

از جمله این خدمات می توان موارد زیر را بیان نمود:

 

 

  • پیشگیری از شیوع بیماریها.

  • خدمات پرستاری مراقبتی به افراد ناتوان.

  • مراقبت های اولیه تا مراقبت های ویژه.

  • توان بخشی.

  • و…..

تأسیس شرکت های خدماتی مراقبتی

افرادی که در این شرکت ها خدمت می کنند، افرادی با صلاحیت بوده که دارای گواهینامه صلاحیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشند و شامل پرستاران بین المللی، پرستاران شیفتی یا ساعتی، پرستاران با دوره آموزش عالی با ارائه مدرک(کاردانی، ،کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا)، بهیار، کاردان یا کارشناس اتاق عمل، کاردان یا کارشناس فوریتهای پزشکی و دیگر خدمات می باشند.

هدف از تأسیس شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

مجوز تأسیس و پروانه بهره برداری این نوع شرکت ها بعد از گذراندن مراحلی نظیر، ارزیابی محل فعالیت و اخذ تأییدیه آنها، دارا بودن تجهیزات کامل و مناسب، داشتن نیروی انسانی کافی و خبره، داشتن صلاحیت های لازم اعضاء بر اساس استانداردهای حرفه ای و آئین نامه های مربوطه، و تأییدیه صلاحیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت رسمی ارائه شده و شروع به فعالیت می نمایند.

اخذ این مجوز توسط پرستاری که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر باشد و حداقل دارای 5 سال سابقه کار باشد، امکان پذیر خواهد بود و فعالیت خود را با برنامه های مراقبتی، غربالگری، خود مراقبتی، مشاوره ای و آموزشی آغاز می کند و با ارائه خدمات رسانی در منازل، خدمات درمانی سریعتر، بهتر و با هزینه ای پایین تر را ارائه می دهد.

هدف از تاسیس شرکت خدماتی | شرکت خدماتی مراقبتی پرستاری شکوفایی

شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

اهداف شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

 

اهداف کلی شرکت های خدماتی مراقبتی پرستاری، در کنار ارتقاء سلامت جامعه، توان بخشی و نگهداری از سالمندان و کودکان و یا بیماران می باشد. این شرکت ها با برنامه های خود مراقبتی، آموزش و مشاوره می توانند به کمک بیماران، به ویژه بیماران سرطانی، صعب العلاج و یا بیمارانی خاص کمک کرده و نیازهای آنها را برطرف سازند. از جمله این اهداف می توان:

  • پاسخگویی سریع و بهتر پرسنل شرکت خدماتی مراقبتی پرستاری به نیازها و تقاضاهای مردم در منازل و در سطوح مختلف.

  • کم کردن هزینه های بهداشتی و درمانی در سطح خانواده ها و در سطح جامعه.

  • کمک به ارائه خدمات درمانی بهداشتی مراقبتی و پرستاری، در کمترین زمان ممکن برای عموم، و ارتقاء بهره وری سطح بهداشت و درمان.

  • انجام خدمات مراقبتی و پرستاری در سطوح عمومی و تخصصی در منازل.

  • همکاری و هماهنگی بخش های خصوصی در ادامه روند فعالیتهای خدماتی مراقبتی پرستاری به عموم مردم.

افزایش کمی و کیفی خدمت رسانی به صورت حرفه ای و کامل در منازل توسط شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

هدف از تأسیس شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

  • فراهم کردن امنیت و آرامش روانی بیمار و خانواده بیمار در محل زندگی فرد.

  • کنترل و پیشگیری از ورود افراد غیر صلاحیت دار، به بهانه انجام برنامه های خدماتی مراقبتی، و جلوگیری از ورود آنها که احتمال به خطر افتادن جان بیمار، سرقت و یا مشکلاتی دیگر که در پی خواهد داشت.

  • کم کردن فشار و بار کاری، مالی و مسئولیت بیمارستان ها، همراه با ارتقاء بهره وری در خدمات رسانی در منازل.

  • استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص در زمینه های خدماتی مراقبتی پرستاری در منازل.

شرکت خدماتی مراقبتی پرستاری شکوفایی

 

شرکت خدماتی مراقبتی پرستاری شکوفایی، در زمینه خدمت رسانی در منازل و برای سطوح و سنین مختلف از قبیل، کودکان، سالمندان و بیماران مختلف، معلولان، خدمات نظافتی منازل ،آموزش، مشاوره و توانبخشی فعالیت می کند.

هدف از تاسیس شرکت خدماتی | شرکت خدماتی شکوفایی

شرکت خدماتی مراقبتی شکوفایی

این شرکت با خدمات شبانه روزی و آنلاین و با بهره گیری از بهترین پرسنل، با بهترین عملکرد، آماده کمک و ارائه خدمات می باشد. اعضای تیم شرکت خدماتی مراقبتی پرستاری شکوفایی، با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پرسنل، توانایی رفع مشکلات و ارائه خدمات به شهروندان گرامی در زمینه های ذکر شده، در کمترین زمان ممکن می باشد.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *