قیمت پرستار سالمند روزانه

قیمت پرستار سالمند روزانه

قیمت پرستار سالمند روزانه چنده؟  مسلماً سخت ترین مؤلفه زندگی برای سالمندان، آزادی و استقلال آنهاست. در سال‌ های پیری، مراقبت در خانه یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ ظاهری از آن سبک زندگی در عین ماندن در محیط آشنا است. این می تواند به ویژه برای افراد مسن که از شرایطی مانند آلزایمر یا از دست دادن بینایی رنج می برند، آرامش بخش و مفید باشد.

با این حال، حتی با وجود تمام مزایای آشکار، بسیاری از سالمندان به سادگی نمی توانند بدون مراقبت طولانی مدت یا کمک منظم در خانه خود به تنهایی زندگی کنند. برای این منظور، بسیاری از خانواده‌ ها پرستار سالمند در منزل را انتخاب می‌ کنند و مزایای آن بسیار زیاد است، از جمله مراقبت شخصی، کمک در انجام وظایف روزانه، همراهی روزانه، کمک به نیاز های غذایی و دارویی، و مراقبت‌ هایی که توسط یک متخصص واجد شرایط انجام می‌ شود. طبیعتاً همه اینها با هزینه ماهانه همراه است و خانواده ها باید هزینه ها را از نزدیک بررسی و بحث کنند و یک استراتژی برای برآورده کردن آنها ایجاد کنند.

هزینه مراقبت در منزل چقدر است؟

در نهایت، هزینه مراقبت در منزل و قیمت پرستار سالمند ساعتی، روزانه و شبانه به مدت زمانی که یک پرستار مراقبت در خانه می گذراند و همچنین به انواع خدمات و لوازم مورد نیاز بستگی دارد. هزینه هر شهر متفاوت است اما میانگین کلی در ماه موجود است که به طور متوسط ​​​​در ساعت تقسیم می شود. با در دست داشتن کل، گام بعدی محاسبه هزینه های مراقبت در منزل است. این با یک ارزیابی کامل از نیاز های شما و عزیزانتان شروع می شود و ارزیابی توسط یک کارمند مراقبت یا آژانس دارای مجوز انجام می شود.

با چنین هزینه ماهانه قابل توجهی، مهم است که سرویسی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. هنگام انتخاب مراقبت در منزل به نکات زیر توجه کنید:

چه مدت است که این سرویس در تجارت بوده است؟

شایستگی کارکنان چیست؟ کارکنان تقریباً همیشه پرستاران آموزش دیده و دارای گواهینامه و متخصصان مرتبط هستند که در مراقبت از سالمندان آموزش دیده اند، اما همیشه مطمئن شوید که مدارک و سوابق آن ها را بررسی کنید.

آیا پرسنل بیمه و تعهد دارند؟ این برای محافظت از شما مهم است و تأیید آن آسان است.

آیا سرویس معتبر است و آیا آنها مرجع هستند؟ یک ارائه‌دهنده مراقبت کامل مفتخر است که این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارد و صحبت کردن با مشتریان قبلی یکی از بهترین راه‌ ها برای شناخت پرستار قبل از کار با آنها است.

آیا آنها برای ایجاد یک برنامه مراقبت تخصصی با پزشک همکاری خواهند کرد؟ این البته به نوع مراقبت مورد نیاز بستگی دارد، اما یک پزشک واجد شرایط برای کمک به مراقبان در ایجاد یک برنامه تخصصی بسیار ارزشمند است، به ویژه در مواردی که به مراقبت های پزشکی شدیدتر یا درمان توانبخشی نیاز است.

محاسبه هزینه های مراقبت در منزل

هزینه های مراقبت در منزل به طور کلی به یکی از سه روش ساعتی، روزانه و شبانه محاسبه می شود.

نرخ های ساعتی رایج ترین روش برای اندازه گیری هزینه کل است. به عنوان مثال، سالمندان نسبتا مستقل احتمالاً نیازی به مراقبت شبانه روزی نخواهند داشت و در واقع بسیاری از سالمندان شاداب فقط چند ساعت در روز به توجه و کمک نیاز دارند، به این معنی که هزینه پایانی کمتری بسته به شرکت خدماتی دارد. توجه داشته باشید که اکثر شرکت های مراقبتی حداقل دو یا چهار ساعت زمان دارند.

نرخ ‌های روزانه برای سالمندانی که نیاز به مراقبت 24 ساعته دارند تنظیم می‌ شود، و نرخ‌ ها معمولاً برای یک روز کامل توسط یک مراقب با میانگین‌ های مختلف در روز بسته به میزان مراقبت مورد نیاز و هزینه زندگی در منطقه شما محاسبه می‌ شود.

نرخ های شبانه گزینه ای برای سالمندانی است که معمولاً در طول شب برای استفاده از دستشویی از خواب بیدار می شوند یا کسانی که زوال عقل دارند که منجر به دوره های سرگردانی می شود. پرستار برای ارائه کمک در این زمینه و همچنین ایمنی در شب وجود دارد، در حالی که اعضای خانواده معمولاً در طول روز وارد عمل می شوند. از آنجایی که ساعات مورد نیاز و فعالیت ارائه شده کمتر از روزانه است، نرخ‌ های شبانه متفاوت تر هستند، معمولاً برای یک شیفت ۱۰ تا ۱۲ ساعته پرداخت می‌ شوند.

هزینه مراقبت در منزل چگونه است؟

انتخاب نحوه پرداخت هزینه مراقبت در منزل در نهایت به شما بستگی دارد، اما چندین روش در دسترس است.

با توجه به اینکه بیمه نامه های پایه به طور کلی مراقبت های بهداشتی در خانه را پوشش نمی دهند، پرداخت از جیب خود رایج ترین روش پرداخت است. شما و/یا اعضای خانواده همه هزینه ها را به صورت جداگانه انجام می دهید.

پرداخت شخص ثالث در برخی موقعیت‌ ها گزینه‌ای است که هزینه مراقبت در منزل توسط سازمان‌ هایی مانند بهزیستی یا اداره‌ های معلولان پرداخت می‌شود. برخی از برنامه های مراقبت بهداشتی مدیریت شده نیز ممکن است هزینه را پوشش دهند.

اگر شما یا یکی از اعضای خانواده تان مراقبت در خانه را به عنوان بخشی از برنامه ای برای افزایش سن در نظر می گیرید، امروز برای مشاوره رایگان با مراکز ارائه دهنده این خدمات در شیراز تماس بگیرید.

قیمت پرستار سالمند روزانه در شیراز

خانواده ها معمولاً برای مراقبین آژانس بیشتر از مراقبان خصوصی پرداخت می کنند. آژانس ها برای چندین کارمند حقوق، غرامت کارگران و بیمه مسئولیت پرداخت می کنند و از هزینه های مربوط به مالیات و سربار حقوق و دستمزد مراقبت می کنند. و، آژانس ها اغلب آموزش مداوم برای دستیاران مراقبت ارائه می دهند یا ممکن است از دستیاران بخواهند که دستیاران پرستاری یا همراهان گواهی شده باشند. قراردادها، بیمه ها و مالیات ها معمولاً در هزینه های آژانس مراقبت در منزل گنجانده شده اند.

دو نوع مراقبت ماندن در خانه سالمندان و مراقبت در منزل، خدمات مشابهی از کمک به ADL ها گرفته تا نظافت منزل و حمل و نقل ارائه می دهند. هیچ کدام برای سالمندانی که به مراقبت های پزشکی گسترده نیاز دارند طراحی نشده است.

چند تفاوت بین هزینه های زندگی در سالمندان و مراقبت در منزل وجود دارد.

خانه‌ های سالمندان – که گاهی به آنها تسهیلات پرستاری ماهر گفته می‌ شود – علاوه بر خدمات مراقبت شخصی، مراقبت‌ های پزشکی جامعی را ارائه می‌ کنند. به همین دلیل است که آنها گران ترین گزینه مراقبت از سالمندان هستند.

خانه های سالمندان مراقبت شبانه روزی را با یک قیمت فراگیر ارائه می دهند، در حالی که هزینه های مراقبت در منزل ساعتی است.

خانه ‌های سالمندان متخصصان پزشکی دارای مجوز را برای کمک به شرایط مزمن، مراقبت از زخم و درمان به کار می‌ گیرند، در حالی که دستیاران مراقبت در منزل معمولاً صلاحیت ارائه کمک پزشکی را ندارند.

دستیاران مراقبت در منزل به صورت انفرادی کمک می کنند، در حالی که خانه های سالمندان اغلب دارای کارکنان بزرگ و چرخشی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *