نظافت منزل شبانه روزی

نظافت منزل شبانه روزی

همانطور که می دانید تمیز کردن خانه یکی از کارهایی می باشد که همیشه باید به طور منظم انجام گیرد و شرکت های نظافتی نیز وجود دارند که این خدمات را به صورت نظافت منزل شبانه روزی انجام می دهند.

تمیز کردن خانه یکی از کارهایی می باشد که همیشه باید به طور منظم انجام گیرد و شرکت های نظافتی نیز وجود دارند که این خدمات را به صورت نظافت منزل شبانه روزی انجام می دهند.

برخی از امور نظافتی از جمله پاک کردن گاز و کف آشپزخانه ، شست و شو ظروف و جمع و جور کردن اتاق ها جزء کارهای روزمره به حساب می آیند.

در حالی که گردگیری لوازم ، ضد عفونی حمام و سرویس بهداشتی ، تمیز کردن کابینت ها ، یخچال و غیره به نظافت هفتگی و ماهیانه نیاز دارند.

در صورتی که وقت کافی برای نظافت منزل ندارید کمک گرفتن از نیروهای مجرب و کاربلد بهترین راه حل خواهد بود.

مهم نیست که خانه توسط خود شما تمیز می شود یا انجام آن را به نیروی متخصص واگذار می کنید، به هر حال باید آلودگی های منزلتان را از بین ببرید.

برای اینکه بدانید چگونه تمیزکاری تمام وقت منزل خود را انجام دهید در ادامه مقاله قصد داریم مطالب جامع و مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

مطابق برنامه پیش بروید

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از انباشته شدن کلیه کارهای نظافتی منزل بر روی هم بیزارند باید برای انجام آنها برنامه ریزی کنید.

به خاطر داشته باشید که نظافت منزل شبانه روزی فقط برای مناسبت های خاص ، عید و جشن تولید انجام نمی شود.

کسانی که به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه خانه خود را تمیز می کنند نه تنها منزل آنها همیشه تمیز و مرتب می باشد بلکه در زمان خانه تکانی عید نیز فشار و دردسرهای کمتری خواهند داشت.

نظافت آشپزخانه را جدی بگیرید

آشپزخانه یکی از مکان های اصلی در جذب میکروب ها می باشد. تا آنجایی که امکان دارد آن را به صورت دوره ای تمیز نمایید.

هرگز اجازه ندهید چربی و آلودگی بر روی کابینت ها ، دیوار ، سینک ظرفشویی و سطوح مختلف آشپزخانه جمع شود.

در صورتی که قصد دارید نظافت این محیط به خوبی و با سرعت بالا انجام گیرد بهتر است از نیروی نظافتچی شرکت های ارائه دهنده خدمات تمیزکاری تمام وقت منزل کمک بگیرید.

خدمات تمیزکاری تمام وقت منزل

برای تمیز کردن یخچال از محلول های خانگی استفاده کنید

همانطور که می دانید یخچال در نگهداری مواد غذایی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند به همین جهت تمیز کردن آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

این کار را باید تنها با استفاده از یک ابر بسیار نرم و محلول های خانگی از قبیل آب ، سرکه و آبلیمو انجام داد. چرا که مواد شیمیایی به یخچال آسیب زده و با نفوذ به مواد غذایی سلامتی تان را به خطر می اندازد.

حمام و سرویس بهداشتی را با مواد ضد عفونی کننده تمیز کنید

از دیگر خدمات نظافت منزل شبانه روزی می توان به ضد عفونی کردن حمام و سرویس بهداشتی اشار کرد.

اگرچه حمام و سرویس بهداشتی مکان های آلوده خانه به حساب می آیند ، اما با نظافت اصولی و صحیح به یک محیط کاملا تمیز تبدیل خواهند شد.

برای از بین بردن کثیفی و آلودگی آنها باید مواد ضدعفونی کننده را مورد استفاده قرار دهید. هنگام استفاده از این مواد حتما باید یک سری نکات را رعایت کنید.

به دلیل اینکه آن ها بخاری را از خود در فضا تولید کرده و دستگاه تنفسی را با مشکل مواجه می کنند. از طرفی دیگر در صورتی که با پوست بدنتان تماس پیدا کنند سوزش، خارش و حساسیت های پوستی را به وجود می آورند.

لکه های فرش و مبل را از بین ببرید:

یکی دیگر از مواردی که به تمیزکاری تمام وقت منزل مربوط می شود این است که لکه های موجود بر روی مبل و فرش را پاک کنید.

برای انجام این کار ابتدا مقداری پودر لباسشویی دستی را در آب جوش حل کنید. با استفاده از یک تکه ابر کف تولید شده را روی لکه ها قرار دهید.

برای اینکه لکه ها به طور کامل از بین بروند باید کمی ابر را روی آن ها بمالید. در آخر پس از پاک شدن لکه ها نم آن را با پارچه ای تمیز و خشک برطرف نمایید.

یکی دیگر از مواردی که به تمیزکاری تمام وقت منزل مربوط می شود این است که لکه های موجود بر روی مبل و فرش را پاک کنید.

نحوه شستن پرده ها مهم است

اگر پرده های منزل شما سفید رنگ هستند برای شستشو آنها بهترین راه حل این است که از ترکیب پودر صابون ، قرص اسپرین ، پودر لباسشویی و مقداری جوش شیرین استفاده نمایید.

محلول به دست آمده را درون محفظه مخصوص پودر لباسشویی در ماشین لباسشویی ریخته و آن را روشن کنید. اگر درجه خشک کن ماشین کم نباشد باعث سخت شدن اتوکشی پرده ها می شود.

پاک کردن آینه ها و شیشه ها را فراموش نکنید:

برق انداختن آینه ها و شیشه ها نیز جزء خدمات نظافت منزل شبانه روزی به حساب می آیند.

شما با استفاده از شیشه پاک کن و دستمال نخی یا روزنامه باطله نیز می توانید آنها را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید.

به طوری که هیچ پرز یا لکه ای بر روی شیشه و آینه باقی نمانده و برق خیره کننده ای بر روی آنها ایجاد خواهد شد.

در صورتی که شیشه پاک کن در دسترس ندارید تمیز کردن آنها با استفاده از مخلوط سرکه سفید ، مایع ظرفشویی ، الکل صنعتی و آب نیز امکان پذیر می باشد.

تکثیر و رشد باکتری های ماشین لباسشویی را متوقف کنید:

برخی از افراد فکر می کنند که ماشین لباسشویی به دلیل اینکه وسیله شستشو لباس می باشد به استفاده از نظافت نیاز ندارد.

اما، برخلاف تصور بررسی های زیادی نشان داده که انواع باکتری ها در آن رشد می کنند.

کمی مایع سفید کننده یا پراکسی هیدروژن را داخل قسمت پودر ماشین بریزید. سپس ماشین لباسشویی را با استفاده از آب گرم روشن کنید.

درب ماشین را با یک پارچه نخی و مایع سفید کننده یا همان وایتکس تمیز نمایید. برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست دستتان حتما از دستکش استفاده کنید. گرد و غبار روی ماشین لباسشویی را نیز با دستمال پاک کنید.

شرکت خدماتی نظافتی شکوفایی با ارائه بهترین خدمات و نظافت منزل شبانه روزی ، شرایطی را فراهم کرده است تا با صرف کمترین زمان و به کمک نیروهای با تجربه و ماهر خانه تکانی و نظافت منزل را انجام دهید

همه افراد دوست دارند در خانه ای تمیز و مرتب زندگی کنند و هر فردی برای داشتن یک خانه پاکیزه از راهکارهای خاصی استفاده می کند. اما جدا از این موضوع، تمیزکاری تمام وقت منزل به عنوان یکی از فعالیت های عمومی و غیر فردی به شمار می آید.

شما باید بدون به خطر انداختن سلامتی جسمی و فیزیکی خانه خود را تمیز کنید. خوشبختانه شرکت خدماتی نظافتی شکوفایی با ارائه بهترین خدمات و نظافت منزل شبانه روزی ، شرایطی را فراهم کرده است تا با صرف کمترین زمان و به کمک نیروهای با تجربه و ماهر خانه تکانی و نظافت منزل را انجام دهید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *